Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων – Εγγύηση – Επισκευή

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που παρέλαβε ή να ζητήσει την αντικατάστασή τους εάν:

(α) Με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του Καταστήματος, σας παραδόθηκαν προϊόντα ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε ή ελαττωματικά.

(β) Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό από την αρχή ή προκύπτει ελαττωματικότητα στο χρονικό διάστημα της εγγύησης.

Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους,

εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους (σύμφωνα με τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994, όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013). Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας στο Κατάστημα ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στο Κατάστημα. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, ο Πελάτης μπορεί πριν από την επιστροφή των προϊόντων είτε να επικοινωνεί τηλεφωνικά με το Κατάστημα, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος. Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

  • (α) Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
  • (β) Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
  • (γ) Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε το Κατάστημα για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
  • (δ) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή με email και το Κατάστημα είναι υποχρεωμένο να επιβεβαιώσει εγγράφως ή με email την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
  • (ε) Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στο φυσικό κατάστημα του Καταστήματος.
  • (στ) Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, το Κατάστημα υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, το Κατάστημα, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Το Κατάστημα κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται από το φυσικό κατάστημα του Καταστήματος.
  • (ζ) Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που το Κατάστημα έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.
  • (η) Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει το Κατάστημα, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, το δε Κατάστημα δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή του ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
  • (θ) Κάθε προϊόν που επιστρέφεται, θα πρέπει πρώτα να περάσει από τεχνικό έλεγχο, διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα.

Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης της παρ. 7:

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα του Καταστήματος και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα του Καταστήματος, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.

 

Εγγύηση Προϊόντων – Επισκευή

Όλα τα προϊόντα που διαθέτει το κατάστημα kyfostop.gr καλύπτονται από την επίσημη εγγύηση του Κατασκευαστή, όπου αυτή υφίσταται, σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους υπέρ των καταναλωτών, καθιστώντας έτσι τις ηλεκτρονικές σας αγορές σίγουρες, ασφαλείς και προσιτές όπως και σε κάθε άλλο φυσικό κατάστημα.

Επιπλέον τα προϊόντα υφίστανται τεχνικό έλεγχο (όπου είναι εφικτό) για τη σωστή λειτουργία τους.

Το Κατάστημα δεν προσφέρει καμία περαιτέρω εγγύηση (χρονική ή άλλου είδους), εκτός από τις περιπτώσεις που κάτι τέτοιο προβλέπεται ρητά.

Όροι εγγύησης:

  • Το kyfostop.gr εγγυάται ότι σύμφωνα με την εγγύηση οι συσκευές λειτουργούν άριστα και σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών ή των συναρμολογητών τους.
  • Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία που αναφέρεται στη νόμιμη απόδειξη αγοράς ή στην ειδική θέση του εντύπου εγγύησης.
  • Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη του εντύπου εγγύησης και τη νόμιμη απόδειξη αγοράς.
  • Κατά τη διάρκεια της εγγύησης το kyfostop.gr θα επισκευάσει το προβληματικό προϊόν, αναλαμβάνοντας το κόστος των ανταλλακτικών που τυχόν θα απαιτηθούν. Η επισκευή θα γίνεται στις τεχνικές εγκαταστάσεις του Καταστήματος, με την προσκόμιση της συσκευής στο κατάστημα κατά τις εργάσιμες ώρες του καταστήματος και οφείλει να το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση.
  • Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος το Κατάστημα θα αντικαθιστά το ελαττωματικό προϊόν με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών.
  • Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς από και προς το Κατάστημα είναι επιλογή και ευθύνη του Πελάτη.
  • Ο χρόνος αποπεράτωσης της επισκευής των προϊόντων αποφασίζεται αποκλειστικά από το Κατάστημα.
  • Η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος είναι στην απόλυτη επιλογή του Καταστήματος.Τα ανταλλακτικά ή προϊόντα που αντικαταστάθηκαν περιέχονται στην κυριότητά του.
  • Ο Πελάτης οφείλει να ελέγχει κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας του, την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα πχ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος, ελλιπή εξαρτήματα και να μας ενημερώνει άμεσα και όχι αργότερα των 24 ωρών.

Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσοδοτημένο από το Κατάστημα άτομο.
  • Όταν η βλάβη προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.
  • Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
  • Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
  • Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον ή για χρήση που δεν προβλέπεται από το κατασκευαστή.
  • Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης του κατασκευαστή.
  • Το κατάστημά μας δε φέρει καμία ευθύνη για ζημιές που προκαλούνται από το προϊόν ή από σφάλματα λειτουργίας του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων των διαφυγόντων εσόδων και κερδών, των ειδικών, αποθετικών ή θετικών του ζημιών και δεν φέρει καμία ευθύνη για καμία αξίωση η οποία εγείρεται από τρίτους ή από εσάς για λογαριασμό τρίτων.
  • Όλα τα προϊόντα προσφέρονται για ιδιωτική χρήση και όχι σαν επαγγελματική. Κάθε επαγγελματική χρήση των προϊόντων ακυρώνει αυτόματα την εγγύησή σας.

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε σε οποιαδήποτε φάση εξέλιξης της ηλεκτρονικής παραγγελίας σας, επιλέγοντας το καλάθι και πατώντας «αφαίρεση» σε όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική σας παραγγελία και δεν σας έχει αποσταλεί μπορείτε να ακυρώσετε στέλνοντάς ένα email στο info@kyfostop.gr ή επικοινωνώντας τηλεφωνικά.